MANO…OH MANO

a very unsignificant post for today..at 01:00 a.m. still awake,kinda insomniac,n suddenly late nite news pop-up. Manohara had just came to jakarta.,she’s been released?omigod…well,anyways,i’m not gonna talk about her or how she escaped from her husband called prince-whoever i don’t care-i just want to comment on that news show which broadcasted that kinda news.it was ridiculous to find out from the beginning to the end of the news is all about manohara. What d’hell in the world is happening here? It’s news broadcast.Not a gossip show or what we called infotainment.but it broadcasted the manohara-gate(is it to much to call it in a such way?) just as if it’s an infotainment called ”razor”.
argh…
don’t bother.maybe I’m just mumbling..while,i still can’t get a deep sleep.

Advertisements

21 Comments

  1. Kirain Mano apaan?
    Ternyata Manohara ya hehehe…
    Bebas juga dia akhirnya

    yup, and it’s like a huge issue….so that every news broadcasts about her…what a boring issue

  2. akibat silau harta pangeran ??

    well, i have no idea…could be one reason among others

  3. hahhaha… i wiz u r MANO !
    so u’ll be in d news ๐Ÿ™‚ bet u can’t sleep well
    insomniac for years hahahha

    I missed the late news so dun have the idea how was d news was delivered.
    Hence if it was broadcasted like “THE” news of the year it will be suck. Anyway we can’t blame the media though, since this Mano issue had became national issue for her opponent is Malaysia which always have issues with Indonesian…

    and RATING rules beibeh ๐Ÿ˜‰

    not only insomniac but getting mad as well….:D
    hmh…yup…rating rules, that’s why “SINETRON” still exist as well…..

  4. ora mudheng mbak. yang saya tau manohara memang cakep! ๐Ÿ˜†

    kalo ga cakep yah ga dilamar pangeran malaysia, mas ๐Ÿ˜€

  5. sayang mano ngak pake bahasa indonesia yang baik dan benar…
    yah…nggak dibelain ma kedubes indo aja mas…mungkin mbales, lha wong pas nelfon minta kedubes indo buat nolongin (kata Mano), lagi hari minggu, suruh nelfon besok lagi….*opo sih, ga jelas banget saya :D*

  6. image header nya bagus… ๐Ÿ™‚
    nitip pacar aq ya.. bentar lagi jadi janda …hehe
    Manohara Exclusive Video

    hihihihihi,…..jadi malu *gubrakz*. makasih dah mampir…. cie…situ pangeran malaysia ??? sini, tak pentung2…heheheh

  7. hati-hati loh, ntar kamu yang disuruh gantiin manohara dimalaysia sono ๐Ÿ™‚

    hahahaha, ga sudi daeng,…..pangerannya ga jauh beda ama yg ngetokin kamar hotel pas di NTT itu lho….:D

  8. Manohara kisah cinta dua negara, tapi tetep aja ini cuma masalah kisah cinta dua manusia… jangan terlalu dibesar2 kan ah…

    agree…but regardless ur point, i think Indonesian citizens abroad are not protected by our government properly.

  9. mwahahahaha, aku termasuk yang ngikutin britanya loh mbak

    liat aja, dikit lago manohara bakal jadi bintang iklan, bintang film, bintang sinetron, foto model… mudah-mudahan aja ndak jadi penyanyi XDDD

    foto model mah udah kaleee, tapi emang majalah2 yg limited gitu, gue sempet liat dia masuk di profile satu majalah, namanya “registry”. *info ga penting banget* hehehe

  10. Oooh…ini tadi ceritanya si manohara to… Maaf..aku gak mudeng blas mbak..hehe. Lha wong bahasanya pake londo semua… Maklum..wong jowo n ndeso kesa keso… ๐Ÿ™‚

    halah…mas….namanya juga saya lagi ga bisa tidur, rada ngaco….hehehehe…saya aja pas baca alagi sama ga mudengnya…huahahahaha

  11. setuju dgn macan gadungan, gara2 ini mano jd dikenal byk orang, ngalahin berita pemilu..

    kampanye presiden hari I aja sepi, maz, sepertinya lebih tertarik sama MANO daripada sama capres..hehehhe

  12. Kalo aku sih gemes aja sama dubes kita yg dim’sia, Dai bahtiar. Pecat aja pemerintah yg nggak belain warga sendiri. huh…..dasar ayam…

    hah kok ayam ?? lagi ngomongin MANO, dubes apa ayam ? ๐Ÿ˜ฎ

  13. I also sick about this topic. everywhere talking about it. Hopely not in blog, but i m wrong, totally.. arghhhhhhh…….

    see……

  14. mano a9ain mano a9ain.. ๐Ÿ˜€
    iyah neeh hampir semua media membaHasnya,sebeneRna rada kecewa ju9a sama KBRI dimalaysia yan9 kuran9 tan99ep..
    padahal malaysia sekaran9 da “TERLALU” dan kuran9 ajar.. ๐Ÿ‘ฟ
    lah kan la9i bahas mano ya ehhehehhe

  15. duch komen diatas kok bawa bawa aYam yaa..?
    jadi in9et la9i dech.. sama “aYam”[ i called him “aYam” ] some one that hurT me, ..aTo man9 diriku yan sensi ya zzy .. ๐Ÿ˜€

  16. @wiend : neither abroad or domestic, Indonesian citizens are never get protected properly by Indonesian government.
    We’re pathetic citizens who must fight for ourselves to get our rights, because nobody from government would help us.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s